Witam wszystkich ponownie.
Mam nadzieję że udało się wam zrealizować moją poprzednią propozycję.
W tym tygodniu proponuję kolejny zestaw ćwiczeń, które można wykonać w domu. Samodzielnie bądź z rodziną.
Rozpoczynamy od rozgrzewki jak wcześniej, ćwiczenia ogólne które możecie nieco zmodyfikować lub zastąpić innymi.
Zróbcie 12 ćwiczeń po 15 powtórzeń (4 na ręce, 4 na nogi, 4 na tułów)

Następnie jako główne zadanie ćwiczenie które nazywamy wykop (pozycja do ćwiczenia to podpór przodem jak do pompki).
Ćwiczenie 1 - wyrzuć obie nogi razem w tył x 10 powtórzeń.
Ćwiczenie 2 - wyrzuć jedną nogę w tył, a następnie podskokiem w podporze zmień nogę x 10 powtórzeń na jedną nogę.
Zwróć uwagę aby tułów utrzymywać prosto a nogi pracowały w pełnym zakresie ruchu.
Ćwiczenie 3 - wyrzuć nogę w bok, drugą zostaw w przysiadzie podpartym i podskokiem w podporze wykonaj zmianę nogi x 10 powtórzeń na nogę.
Powtórz całe zadanie trzy razy.
I jeśli oczywiście sytuacja na to pozwoli wyjdźcie na spacer, lekki truchcik.
Może być inna aktywność np.: rolki, rower, hulajnoga.
W trakcie aktywności na zewnątrz zachowajcie szczególną ostrożność związaną z zagorzeniem zakażeniem koronawirusem.

Pozdrawiam wszystkich.
Robert Marcinkiewicz

Witam wszystkich!


Jeśli udało się wam odgruzować ze wszystkich zadań przesłanych przez nauczycieli przedmiotów ogólnych, to poruszajcie się. Możecie to zrobić również pomiędzy tymi zadaniami.
Ważne, aby miarę systematycznie, najlepiej codziennie przeznaczyć ok 45 min.
Na początek rozgrzewka. Zapewne pamiętacie najprostsze ćwiczenia ogólne tj. krążenia, wymachy, skłony, skrętoskłony, przysiady, wyskoki, wykopy itd.
Zróbcie 12 ćwiczeń po 15 powtórzeń (4 na ręce, 4 na nogi, 4 na tułów).
Następnie jako główne zadanie ćwiczenie które nazywamy 3-2-1 (30 brzuszków, 20 przysiadów, 10 pompek). 2 - 3 x w ciągu całego dnia.
I, jeśli oczywiście sytuacja na to pozwoli wyjdźcie na spacer, lekki truchcik.
Może być inna aktywność np.: rolki, rower, hulajnoga.
W trakcie aktywności na zewnątrz zachowajcie szczególną ostrożność związaną z zagrożeniem zakażeniem koronawirusem.
Zaproście do wspólnych ćwiczeń domowników.

Pozdrawiam wszystkich

Robert Marcinkiewicz

Rozpoczęło się zgrupowanie zimowe w Nowym Targu. Zawodniczki i zawodnicy Drukarza i Hubertusa przygotowują się do sezonu 2020. Zapraszamy do oglądania stale pojawiających się nowych zdjęć.

1 i 2 lutego w Teresinie rozegrano XI Międzynarodowy Memoriał Karola Hibnera. Na podium w kategorii juniorów stanął Maciej Michalak.

19 stycznia w Białymstoku rozegrano II Rundę I Zimowego Pucharu Polski Masters. Reprezentowali nas Anna Świeczak, Tomasz Chmielak, Gaweł Kucowski i Andrzej Trejman.

19 stycznia zorganizowaliśmy kolejne zawody dla najmłodszych łuczniczek i łuczników. poniżej prezentujemy wyniki rywalizacji.

Młodziczki na zawodach w Teresinie.

Dziś zakończył się II Halowy Turniej Łuczniczy w Teresinie, w którym brali udział młodzicy i juniorzy z mazowieckich klubów łuczniczych, w tym również nasi.